maandag 4 mei 2009

3D Scrapkaartje

Ik heb weer 's een scrapkaartje gecombineerd met 3D, ik vind dat op z'n tijd toch ook wel heel leuk om te doen. En dit plaatje van Le Suh past echt perfect bij het Wisteria papier van Basic Grey. Verder heb ik een stukje kant van Kars gebruikt, brads van Basic Grey, rub-ons van Marianne Design en een vlindertje van stof.

Ik moet nu flink aan de slag voor de nieuwe scrappakketten van Ge-We Hobby die ik weer mag samenstellen. Zodra de voorbeeldkaartjes af zijn, laat ik ze hier uiteraard even zien.

Prettige dag verder allemaal!

Groetjes Erika

17 opmerkingen:

Sandra zei

prachtig kaartje. Ik vind de kleuren erg mooi en passend bij elkaar.

Groetjes Sandra

Karin zei

Erika, 1 woord, GEWELDIGGG!!! Echt super mooi om te zien... Mijn complimenten...

Riet zei

Wat is dat een prachtig kaartje Erika,leuk dat 3d weer ,gaat toch weer kriebelen.

Liefs Riet.

Erika zei

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Groetjes Erika

Unknown zei

wauw wat een schitterende kaart zeg,en zo zie je maar weet dat de knipvellen gewoon mogen blijven,want ook daar kun je te gek mee scrappen.
ook mijn complimetne voor onderstaande kaarten,toppertjes hoor.
groetjes emilie

Erika zei

Dank je wel Emilie!
Ik doe m'n knipvellen inderdaad nog maar niet weg (heb er nog een berg liggen, die zullen wel nooit op komen ben ik bang hihi).

Groetjes Erika

*Ellen* zei

super leuk dat je de combi hebt gemaakt met 3D en hele mooie kleuren zijn ook mijn favoriet, en je andere kaartje zijn ook toppie dus kom ik je gelijk volgen, neem ook eens een kijkje op mijn blog
groetjes ellen

Maria zei

Wat een prachtige kaarten! Ik heb even met veel plezier rondgekeken op je blog, geweldig!

groetjes Maria

Marlieke zei

Hallo Erika,

via google kwam ik op jouw blog terecht en ik moet je eerlijk zeggen: WOW WOW WOW, wat mooi! En ook je creaties vind ik erg mooi. Ik was op zoek naar wat ideetjes voor een opkikker-kaartje en dat heb ik hier bij jou gevonden. Ik ga één van je kaartjes even liften hoor.

Erika zei

Dank je wel Ellen!
Ik kom zeker even een kijkje bij je nemen straks.

Groetjes Erika

Erika zei

Dank je wel Maria!

Groetjes Erika

Erika zei

Dank je wel Marlieke!
Is goed hoor dat je een kaartje gaat liften, dat zie ik als een groot compliment.

Groetjes Erika

Alina zei

prachtige kaarten allemaal, Erika, complimenten!
groetjes, Alina

Erika zei

Bedankt Alina!

Groetjes Erika

RosesMarijke zei

Ik vind het een beeldschone kaart geworden en de combinatie juist erg mooi!

Anoniem zei

hoi erika
zoals beloofd zou ik even op je site kijken
nou ik vind het helemaal super
je hebt een mooi blog gemaakt
en je kaartjes zijn ook helemaal super
ik kom zeker regelmatig even kijken
groetjes mar

Erika zei

Hoi Mar,

Ooooo, ik zie nu je reactie pas.... dank je wel hoor en leuk dat je langs bent geweest!

Groetjes Erika