dinsdag 15 december 2009

Het is Jouw Verjaardag


Ik blijf dit toch zo'n lief ventje vinden... het is een stempeltje van Whipper Snapper (momenteel op voorraad bij Ge-We Hobby). Het papier is van K&Company en de tekststempel van Marianne Design. Verder heb ik alleen nog wat brads, bloemen en blaadjes toegevoegd want ik hou eigenlijk niet van die hele drukke kaartjes.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Peerless Watercolors, wowwww.... wat is dat ontzettend leuk om te doen zeg! Het was wel even oefenen, maar ik vind persoonlijk het resultaat al heel mooi.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lekker ventje is dat toch
Echt een super mooie kaart.
Groetjes Gerda

Riet zei

Ohh wat een lief kaartje Erika,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

wat een lekker stoer kaartje prachtig is die

Diane zei

Ha Erika,

In de eerste plaats je kaartje is weer super, maar ik ben niet anders van je gewend. Enne dat inkleuren is zeker goed gelukt. Weer wat nieuws. Waar moet ik de tijd vandaan halen om met al die technieken aan de gang te gaan, want ook dat zal zeker weer leuk zijn. Leuk dat je m'n blog hebt gevonden. Ik moet hem alleen nog opleuken, maar dat weet ik nog niet goed hoe het moet en ik maak nu liever een kaartje in de tijd die ik heb, dan dat ik het blog ga verfraaien.

Groetjes en hopelijk weer eens tot ziens,
Diane

Alina zei

een prachtige kaart, Erika, super mooie kleuren en lief stempeltje!
groetjes, Alina

Made by Janet zei

Wat een leuke kaart!
En die stempel is ook erg mooi!

Groetjes Janet

* Üla * zei

Lief en toch een echte mannen en jongens kaart Erika!Heel mooi papier trouwens ook.
groetjes Ula

Liefs Ineke zei

Wat een lieffie Erika

Groetjes van Ineke

tanja zei

heeeel leuk kaartje zo met dit ventje erop doeiiiiiiiiiiiiiiiiii tanja

Janny zei

och wat een schatje is dit ventje en de kaart is ook supers!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk kaartje Erika!
ik vind het stempeltje echt geweldig. Mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Toos Awater zei

Wat een mooie kaart weer Erika

Groetjes Toos

Marley zei

Erg mooi kaartje! ook een erg leuke stempel.. xxMarley

Esther zei

Hoi,
Erg leuk geworden hoor je kaart.
Weer eens wat anders een mannetje erop.Ik zelf en denk meerdere met mij neigen altijd zo snel naar de vrouwelijke stempels.Dus deze vind ik echt super.

Groetjes Esther

ingridskaartenhuis. zei

hallo Erika,
Ik kwam bij toeval op je blog terecht, via het Blog van Nel.
Ik vindt dat je super kaartjes hier hebt staan, ik kom zeker nog eens langs.

groetjes Ingrid

Katinka zei

ik vind hem prachtig Erika !

Gretha zei

hoi Erika, een beetje late reactie, maar beter dan nooit zeg ik maar. Je hebt weer een hele mooie creatie gemaakt en de stempel is inderdaad heel erg leuk.
groetjes van Gretha