donderdag 22 april 2010

Marianne Design Challenge #8

De 2 weken zijn alweer voorbij dus het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog.

En deze keer wordt het een echte uitdaging, het thema is namelijk: Holland.

Dit is mijn bijdrage, een heel eenvoudig kaartje deze keer:


Ik vond het persoonlijk niet gemakkelijk, maar als je even een kijkje neemt op het blog en de kaartjes van de DT-leden bekijkt, zul je zien dat er toch heel veel mogelijkheden zijn. Vergeet niet dat je in ieder geval een plaatje of stempel van Marianne Design moet gebruiken.

Gebruikte materialen:

- Knipvel Mattie (Marianne Design)
- Scrappapier CreaMotion
- Randpons Fiskars
- Paper Flowers en brads

De tekst heb ik geprint.

Ik heb ook nog een kaartje gemaakt voor het DT van Ge-We Hobby, maar die vind je op het Voorbeelden Blog of mijn PictureTrail site.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

11 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Erika!

Liefs Ida

Evelyn zei

hoi Erika,

Nou ik vind je kaartje GEWELDIG!!!!
groetjes Evelyn.

Neline zei

Ik vind hem leuk hoor!
Eenvoud kan ook heeeel mooi zijn!
groetjes
Neline

Diane zei

Hoi,

Hij kan wel eenvoudig zijn, maar juist daardoor vind ik hem erg mooi!!!

Groetjes,
Diane

Jenine zei

Kvind hem prachtig geworden hoor Erika!!
Dat papier past er ook zo mooi bij hé?

Vond het ook best lastig deze opdracht :-)

Liefs Jenine

Rommy zei

Holymoly Erika, wat een schattig kaartje is dat zeg.
Zo eenvoudig en zoveel schoonheid.
Toppie hoor.

Lieve groetjes Rommy

3dnadia zei

Hij is prachtig geworden

Groetjes Nadia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind je kaartje prachtig, zo stijlvol!
Groetjes van Jacqueline

Wybrich zei

super Erika,
ook ik vond het niet makkelijk maar wel een echte uitdaging!

Gretha zei

Eenvoud kan dus heel mooi zijn.
groetjes Gretha

Karen zei

Wat mooi, Erika! ;)
Knuffels,
Karen.