maandag 19 april 2010

Theedoos

Daar ben ik alweer!
Deze keer heb ik een theedoosje gescrapt. Ik heb daarvoor het Tilda papier Kitchengarden weer gebruikt en de randjes heb ik geponst met Martha Stewart pons Pinking Scallop. Verder wat bloemetjes, blaadjes, lint en kant. Aan het lint heb ik een slotje en sleuteltje gehangen.

Het beertje heb ik gemaakt van koud porselein en het lieveheersbeestje van Fimo.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties, zelf vind ik 'm wel superleuk geworden moet ik zeggen.

Bedankt voor het langskomen en tot gauw!

Groetjes Erika

16 opmerkingen:

Cootje zei

Inderdaad Erika, zoals je zelf al zegt superleuk!!!

gr. Cootje

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg mooi gemaakt Erika!

Liefs Ida

Evelyn zei

hij is super!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes Evelyn.

Anneke zei

Wat mooi, het beertje ligt er ook zo schattig op
Groetjes Anneke

Willy zei

Wat mooiiii Erika, en wat gaaf met dat beertje!
Groetjes, Willy

Marjan van der Wiel zei

Ik vind hem echt geweldig mooi Erika!!

Liefs, Marjan

Gretha zei

een prachtig doosje en wat een leuk beertje, super mooi gedaan.
groetjes Gretha

Jeannette zei

Daar mag je met recht trots op zijn hoor, hij is superleuk!
Groetjes, Jeannette

Toos Awater zei

Wouwwww Erika dit heb je echt prachtig gemaakt hoor schattig dat beertje erop

Groetjes Toos

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi en heel lief doosje, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Diane zei

WOUWWOUWWOUW. Wat mooi Erika!!!

Groetjes,
Diane

Ilonka zei

Owh Erika wat ontzettend mooi gemaakt

groetjes Ilonka

Made by Janet zei

oooh wat mooi zeg!!!

Erg lief!!

groetjes Janet

Rommy zei

Sodemieters Erika wat onwijs gaaf zeg.
Zo zie je maar hoe je twee hobby's kunt kombineren.
Lieve groetjes Rommy

Creatief met Creanel zei

Wat een geweldig doosje Erika, mooi gedaan hoor.

Groetjes Nel.

Yvonne zei

Hey Erika,
Ik ben helemaal verliefs op je theedoos.....in 1 woord WOW!!!
Een echt pronkstuk voor bij een high-tea?
Knuf,
Yvonne