maandag 27 september 2010

Gewoon lief


Hoi allemaal,

Deze 2 kaartjes heb ik dit weekend nog zitten maken. Echt "Back to Basic" is het, maar ik vind het nog steeds leuk om te doen.

Ik heb een knipvel van Morehead gebruikt, scrappapier van Marianne Design en labeltjes van Romak. De hartjeskaarten heb ik op de KGK-dagen in Den Bosch gekocht.

Ondertussen ben ik ook weer aan het boetseren, dus binnenkort hoop ik ook daarvan weer wat te kunnen laten zien.

Leuk dat je langs bent geweest en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

13 opmerkingen:

3dnadia zei

Dat zijn inderdaad lievertjes

Groetjes Nadia

Wybrich zei

de knipvellen van Morehead zijn altijd leuk! (dat waren ze in een ver verleden ook!)schattige labeltjes op prachtige kaarten!

Caroline zei

Ik blijf dit mooi vinden!! Wat rustiger en gewoon schattig zijn de Moreheads.

Groetjes Caroline

Willy zei

Achhh....zeker lief zeg!
Groetjes, Willy

chrilvian zei

moooi gedaan
leuke hartjes rand

Aleida zei

Wat een schatjes! Vooral die met de oogjes open!
Leuke kaarten.
groetjes,

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Erika,leuke plaatjes.

Liefs Riet.

Linda zei

wat een lieve kaartjes joh
gr linda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn heel mooi en super schattig!
Groetjes van Jacqueline

Karin zei

Als eerst bedankt voor de lieve reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden. Ik vind jou kaartjes ook erg mooi.

Groetjes, Karin

Made by Janet zei

Inderdaad die zijn gewoon heel erg lief!!

Wat een schatjes van kaarten!

groetjes Janet

Gretha zei

Ik blijf ze ook heel mooi vinden.
Eenvoud kan toch ook heel mooi zijn.
Ik ben benieuwd naar je volgende creatie.
groetjes Gretha

Diane zei

Het blijft zeker leuk om te doen, en het resultaat blijf ik toch ook mooi vinden.

Groetjes,
Diane