woensdag 15 september 2010

Koetie

Hoi allemaal,

Ik ben nog steeds lekker aan de freubel, dus hier is er weer eentje:

Vrijdag kreeg ik m'n nieuwe AquaMarkers binnen en die moesten natuurlijk gelijk even uitgeprobeerd worden. Wowww.... wat is dat ook weer ontzettend leuk om te doen en de markers hebben echt hele mooie kleurtjes. Eigenlijk werkt het een beetje hetzelfde als Distress, alleen zijn de kleuren wat frisser. Maar die kun je natuurlijk weer aanpassen door te mengen.

De stempel die ik gebruikt heb is een Koetie van Nellie Snellen en het scrappapier komt uit de Matstack van DCWV - The Winter Combo (net als het vorige kaartje). Het afdrukje heb ik eerst uitgestanst met m'n Nestabilities Classic Ovals en daarna heb ik er een stuk lint met pom-poms omheen gedaan. De grote bloem is van Magnolia en de takjes heb ik geponst met een pons van Mc Gill. Tot slot nog wat bling bling en een rub-on tekst van Marianne Design.

Vanavond is er weer voetbal op TV en dat betekent voor mij weer een lekker avondje freubelen. Dus: tot gauw!

Groetjes Erika

7 opmerkingen:

Riet zei

Wowww Erika,je bent heerlijk bezig zeg.
Schitterend kaartje,zo lief die stempel,en wat mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.
Vanavond weer voetbal,kunnen we weer heerlijk knutselen.

Liefs Riet.

fridel zei

hele mooie kleuren een prachtig werkje heb je gemaakt groetjes frieda

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Erika!

Liefs Ida

Thea zei

Mooi, mooi, mooi!!
De aquamarkers lijkt mij ook wel iets, dus wie weet. Kleuren met distressinkt gaat me niet zo goed af nl.
Groetjes Thea

Alina zei

Oh, Erika, super mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
Groetjes, Alina

Diane zei

Je bent lekker bezig, dit is ook weer een schatje. Wie weet dit jaar geen gekochte kaart maar een zelfgemaakte kerstkaart? ;-)

Groetjes,
Diane

Jeannette zei

Wat een lekker fris kaartje, ik krijg er winterkriebels van! Leuk gedaan met die kleine 'sneeuwballetjes' er langs!
Groetjes, Jeannette