donderdag 13 oktober 2011

Fizzy Moon

Hoi!

Eerst wil ik jullie nog even wijzen op de candy bovenaan mijn blog. Morgen maak ik de winnaar al bekend, dus mocht je nog een kansje willen wagen... vandaag kan 't nog.

Ik vond het wel weer hoog tijd worden dat er iets geplaatst werd op mijn blog, maar ja... ben zo lekker bezig voor de markten, dat de gewone kaartjes er even bij in schieten. Heb er wel 2 gemaakt deze week, maar die zijn voor de Marianne Design Challenges dus die zien jullie binnenkort vanzelf verschijnen.

Maar dit kaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt en nog niet laten zien:



Het papier is van Eline's Winterhuis en het hart is gestanst met een mal van Nellie Snellen en daarna bewerkt met een Crafts Too embossing folder. De bloemetjes zijn gemaakt met de Creatables mini poinsettia van Marianne Design. De schattige Fizzy Moon chipboard shapes kocht ik bij Pipoos.

Een heel eenvoudig kaartje, maar beter dan niets toch...

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

19 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Erika, Ik vind um erg leuk hoor. Eenvoud kan ook erg leuk zijn!

Groetjes,
Ellen

Toos Awater zei

Ik vindt hem heel erg gaaf hoor de kleuren spreken me ook erg aan

Groetjes Toos

Liesbeth zei

Hij is erg leuk geworden.
Die afbeelding is ook zo snoezig.
gr. Liesbeth

Eveliene zei

wat een liefie

gr eveliene

Rachel zei

Wat een superlief kaartje!!!! Groeten Rachel

Sieta zei

Hoi Erika, je kaart is geweldig mooi geworden.

Lieve groetjes Sieta

Desirée-ScrapDees zei

oh wat lief!

Greet van Maurik zei

mooie kaart Erika, ik vindt de beertjes ook zo schattig.
Groetjes Greet

Aleida zei

Het is een heel leuk kaartje geworden! Ze hoeven toch niet altijd super bewerkelijk te zijn?
groetjes,

Jaimy zei

wat een schattig kaartje zeg!
erg leuk!

Groetjes, Jaimy

GerJanne zei

Hoi Erika,

ik vind hem ontzettend leuk! Voor jou misschien eenvoudig, maar dat zie ik er niet echt aan af, hoor...

Groetjes,

GerJanne

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg!!

gr. arjette.

Maia zei

Prachtig kaartje Erika!
De kleuren zijn mooi en de afbeelding schattig!
Fijn zonnig weekend,
Groetjes Maia

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Erika.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. vind de Fizzy Moon ook zo leuk.

Groetjes Astrid.

Marianne zei

Het is een heel erg lief kerrstkaartje! Groetjes, Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Eenvoudig? Ik vind hem schitterend. Heel mooi gecombineerd. Leuk zo dat bruin en rood.
Groetjes Marianne

Hannie Stoel zei

Mooie kaart Erika,

groetjes, Hannie

anita01 zei

Och vind het een scheetje hoor,....je zal het maar vinden rond de kerst in je busje...

Succes en fun.

Warme groetjes,
Anita