donderdag 3 november 2011

Marianne Design Challenge #42

Hoi allemaal,

Tja... ik weet het, het is een beetje stilletjes hier op mijn blog. Ben nog steeds lekker bezig voor de komende creatiefmarkt en daarnaast ben ik "grote schoonmaak" aan het houden in mijn hobbykamer. In de loop der jaren heb ik zoveel spullen verzameld die ik helemaal niet meer gebruik. Dus daar moest nodig de bezem door. Ben nu dus lekker alles aan het uitzoeken en op Marktplaats aan het zetten (o.a. heel veel stempels en mallen).

HIER vind je mijn advertenties, wie weet staat er nog iets voor je tussen.

Maar het is vandaag tijd voor challenge 42 op het Marianne Design Challenge Blog. Natuurlijk heb ik daar tussen de bedrijven door wel lekker een kaartje voor zitten maken.

Deze keer heeft Anita de challenge bedacht en zij wil graag een kerstkaart in rood/groen/wit zien. Lekker traditioneel dus.

Dit is mijn bijdrage voor het Design Team geworden:



Ik heb voor dit kaartje een Snoesjes knipvel gebruikt en het papier komt uit het Pretty Papers Bloc Winterworld. De kerstroos is gemaakt met een Creatables en het labeltje is van Romak. Verder nog een doily en wat glitterparels.

Denken jullie nog aan de blogcandy bovenaan mijn blog? Je kan een leuke Don & Daisy stempel winnen met nog wat leuke frutsels erbij!

En voor wie het gisteren gemist heeft: bij 't Hobby Hoekje "De Linge" in Leerdam krijg je t/m a.s. zondag

10% KORTING OP HET HELE ASSORTIMENT!!!

(met uitzondering van stansmachines, boeken en kadobonnen en niet in combinatie met andere aanbiedingen).

Da's lekker meegenomen toch?

Ik wens jullie een gezellige dag verder en tot..... gauw hoop ik!

Groetjes Erika

11 opmerkingen:

Thea zei

Ondanks alle drukte heb je weer een schitterende kaart gemaakt Erika.

Groetjes Thea

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Erika, en wat een snoezig snoesjes plaatje, erg leuk.

Verder wil ik je heel veel succes wensen, met waar je allemaal mee bezig bent.

Groetjes greet

Neline zei

Prachtige kaart hoor! Succes met al je bezigheden;)
groetjes
Neline

Cards en Box bij Lady M zei

erg snoezig dit kaartje groetjes maartje

Riet zei

Wowww Erika,wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Hoi Erika,

wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heel erg mooi. En die snoesjes zijn zo schattig!
Ik ga eens kijken bij je advertentie. Je weet maar nooit!

GerJanne

Marianne Reijgersberg zei

Wat een snoepie van een kaart. En heerlijk als zometeen je hobbykamer weer lekker op orde is. Dat werkt geweldig.
Groetjes Marianne

Kaartenkraam zei

Leuk kaartje geworden. De doily en het plaatje passen heel goed bij elkaar!

groetjes van Ank

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Erika.
Succes met het ruimen. Moet weleens gebeuren he....kom je weer dingen tegen waarvan je niet meer wist dat je het had......

groetjes, Hannie

Lenie Hempen zei

Hoi Erika

Ik heb je blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
Zo ook als deze mooie kaart.
Ben ook gelijk volger geworden.
Zal je blog dus gregeld bezoeken


Gr Leny Hempen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje weer Erika, heel erg leuk. Succes met opruimen.
Groetjes van Jacqueline