maandag 2 januari 2012

Even wat anders...

Ben de laatste tijd weer 's met wat andere dingen bezig geweest dan de kaartjes, o.a. haarclipjes maken.

Ook dat vind ik heel erg leuk om te doen! De clipjes zijn te koop in mijn webwinkeltje.

Hier wat foto's:


Ik heb me lekker uitgeleefd met lint, vilt en knoopjes. Zo superleuk om te doen!
Ik heb alligator clips gebruikt en die bekleed met lint. De clips werken als knijpertjes en blijven prima in het haar zitten.

Mocht je interesse hebben, neem dan even een kijkje in mijn webwinkeltje.

Bedankt voor het langskomen, gezellige avond allemaal!

Groetjes Erika

6 opmerkingen:

jans zei

die zien er leuk uit jammer dat mijn kleindochter er niet van hou en ook eigenlijk al weer te groot er voor is grt jans

Kaartenkraam zei

Dat ziet er lekker vrolijk uit!

groetjes van Ank

Charlotte zei

Hoi Erika! Zo te zien ben jij het nieuwe jaar ook heerlijk creatief gestart! De clipjes zien er zo schattig uit en helemaal 'top' afgewerkt. Erg leuk!
Gelukkig nieuwjaar!
Charlotte

Riet zei

Dat ziet er echt super uit Erika.

Nog een gezond 2012 meis.
Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

Die zien er supermooi uit Erika,
leuk verzonnen.

groetjes, Hannie

Lenie Hempen zei

Hoi Erika

Dat ziet er super leuk uit.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen